15/7, kl 12.57

Det är riktigt jobbigt nu. Gråter och känner mig så ledsen. Förtvivlad. Saknar dig och allt vi gjort tillsammans och allt vi skulle göra framöver ihop. Undrar om du är med henne nu? Går i tusen bitar när jag tänker tanken. Jag har ingen kontroll över det och kommer aldrig att ha. Jag vet det. Men undrar ändå. Jag vill inte att du ska gå tillbaka till henne. Jag vill att du ska vara med mig. Men du har valt bort mig. Jag står inte ut. Denna maktlöshet. Denna sorg. Önskar jag fick en ny chans.
 
© COPYRIGHT 2013 Lottasdagbok
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lottasdagbok.blogg.se

Livet & Kärleken

RSS 2.0