Fredag 12/7, kl 09.10

Det första jag tänker på är dig när jag vaknar. Och så kommer smärtan. Somnade halv två, vaknar halv sju. Tänker på dig och vad som hänt. Jag kan fortfarande inte ta in det. Vi har sex på måndagen, du säger att du tycker om mig, till och med säger att du älskar mig i bilen, kramar och pussar mig. Och så på onsdagen kommer du bara hem till mig och gör slut. Jag får inte ihop. Jag önskar att du kunde förklara lite mer för mig vad det var som gjorde att du tog det steget, att du fattade det beslutet. Om du har möjlighet skulle jag vara tacksam för det. Älskade C. Jag vill inte ge upp. Jag älskar dig.
 
© COPYRIGHT 2013 Lottasdagbok
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lottasdagbok.blogg.se

Livet & Kärleken

RSS 2.0