En vecka i november 2011
Idag åker han på semester med sin fru. Till Gran Canaria. Jag hatar det. Ska han ligga med henne då? Hur ofta då? Hur känns det för honom? Kommer han att tänka på mig? Jag går i bitar när jag tänker på det. Vet att jag inget kan göra. De ska ha en vecka tillsammans med sol och bad. Ledigt. I värme. Avklätt. Fan också! Det känns för jäkligt. Varför gör han detta? Varför bokar han en resa tillsammans med henne nu när han har träffat mig?
 
Vi har setts i två månader. Jag är förälskad. Han verkar också förtjust. Definitivt attraherad. Det är passion och glädje när vi ses. Vi skrattar, pratar, kysser varandra. Vi kan inte hålla händerna ifrån varandra. Men en resa. Med frun??!! Jag skriver varje dag i dig kära dagbok för att inte bli tokig...
 
Lördag
På väg till restaurang i Linnéstaden. Går på Andra Långgatan och passerar sexshop-butiken. Blir nyfiken. Vad kul det hade varit att botanisera lite där tillsammans med honom...
 
Söndag
Idag vaknade jag med en stark fysisk lust efter honom. Kroppen pirrade och jag tänkte på de härliga stunder som vi haft tillsammans. Hans kropp, hans mun, hans händer, hans läppar. Doften av hans hår. Lenheten i hans hud. Hans manlighet, hans smekningar. Jag längtar. En hel vecka kvar. Oj, oj...hur ska detta gå.
 
Måndag
Springer snabbt och bra. Tänker att kylan och mörkret måste besegras. Idag med motion. Det värker gott i benen. Tanken är pigg. Och hjärtat vidöppet.
 
Tisdag
Du nämns på jobbet idag. Hjärtat tar ett extra skutt. Men annars är min koncentration stadig och fokuserad på leverans. Mindre än en vecka kvar.
 
Onsdag
Vad snabbt det ändå går att skaffa sig vanor och behov. Onsdagar brukar vara "vår" dag. Förra onsdagen var du här och det var underbart. Idag är det onsdag igen och jag kan inte låta bli att tänka lite, även om jag vet att jag kanske inte borde. För att underlätta för mig själv. Idag blir det en egodag. Välbehövlig massage mot en ond nacke, långsam frukost och sätta händerna i keramik. En bara vara dag. Hade gärna "bara varit" med dig någon gång. Undrar hur det skulle vara att tillbringa lite längre tid med dig. Slippa ha ett klockslag att passa. Bara njuta. Ha kul. Uppleva. En liten stund med dig räcker dock länge och har hittills varit källa till mycket gläde. Kvaliteten är hög. Njutningen är stor. Längtan är... påtaglig. Vad jag gillar dig.
 
Torsdag
Ibland kommer en viss oro över mig. Att du inte ska vilja fortsätta träffa mig efter din semester. Försöker lägga dessa tankar åt sidan. Jag längtar så tills du står där utanför min dörr. Solbränd och fin. Med lysande blå ögon. Känner redan nu hur kroppen fylls av glädje vid tanken på att se dig igen. Krama dig. Känna din doft. Din värme. Jag blåser kanske upp detta för mycket. Men så är det med känslor. Det är härligt att ha dem, att känna inför någon igen. Hoppas bara att det är besvarat. Att du faktiskt tänker på mig under den här veckan. Längtar lite grann efter mig. Hade varit skönt att få höra det i så fall.
 
Ikväll after work. Går med en stund för att känna av läget och förhoppningsvis uppleva några goda skratt.
 
4 dagar kvar...
 
Fredag
Fredag. Förra fredagen var du här. Vi älskade. Det var bättre än någonsin. Känns länge sedan nu. Hoppas att det inte har kommit någon distans mellan oss. Ett geografiskt och tidsmässigt avstånd utan kontakt skapar förhoppningsvis inte något känslomässigt avstånd. När vi ses blir det lite som att upptäcka dig igen. Börja om på nytt. Frågan är om det kommer att fortsätta eller inte. Det kanske är utsiktslöst i längden. Jag hoppas inte det. Och jag tycker att den njutning och glädje som det är att träffa din väger upp allt annat. Här och nu. Men jag längtar så. Längtar efter din kropp, ditt leende, din värme. Ibland drömmer jag om hur det skulle vara att få prova fullt ut med dig. Mer tid, mer känslor. Se om det skulle fungera på riktigt. Men jag vet läget. Accepterar det. Tills vidare. Jag kan inte riktigt hålla ifrån mig oron om hur det blir framöver. Om det blir någon fortsättning eller inte. Men det visar sig på måndag.
 
Jag hoppas att vi möts och att det direkt känns bra. Att få leva ut min längtan och mina begär. Hoppas få möta din blick och se att det är ömsesidigt. Känna din åtrå och förstå att det är ömsesidigt även där. Nervöst nu. Men jag kanske som vanligt förstorar upp det hela. Det är för att jag bryr mig. Hoppas att du bryr dig om mig och längtar även du. Att jag gör det är väl mer än uppenbart. Men det är väl så, att jag är rädd att förlora dig för att jag bryr mig om dig så mycket. Jag känner att det fungerar. Det finns en väldigt påtaglig kemi mellan oss. Fysiskt fungerar det alldeles över förväntan. Jag har inte varit mer attraherad av någon än vad jag är av dig. Och det finns humor och en trivsel i umgänget som jag uppskattar. Och som jag nu saknar och vill ha mer av. Ja, ibland önskar jag att det gick att snabbspola vissa dagar så att det kunde bli måndag morgon här och nu. Att du står där nu och möter min blick. Nej, detta är inget som du ska få läsa. Jag blottar mig för mycket. Men önskan är stor att du känner likadant för mig. Vi får se hur läget är om tre dagar...
 
Lördag
Bara två dagar kvar tills vi ska ses. Men redan ikväll landar du på svensk jord. Åh vad jag önskar att du hör av dig innan måndag. Bara för att visa att du faktiskt längtar och vill träffa mig. Längtar efter att höra din röst. Tycker mycket om den. Lite mörk, varm, glad. Manlig. För övrigt är jag len och redo för dig. Rakningen i sig påminner om tidigare och stundande besök. En smula upphetsande faktiskt.
Idag låter jag Veronica Maggio tala (sjunga) för mig:
http://www.youtube.com/watch?v=VjZwz3yxS9I&NR=1
 
Söndag
Du ringde! Vad härligt att höra din röst! Kände hur jag blev glad i hela kroppen. En rush. Du verkade glad över att prata med mig. Du kommer förbi imorgon måndag. Ser fram emot det. Lite mindre kul att höra att det blir en timma. Du ska iväg på jobb resten av veckan. Känns kort efter nästan en och en halv vecka. Kanske är det för att jag har längtat så som det även blir lite jobbigt att hantera den korta tiden. Får se hur länge det går. Mycket vill ha mer. I detta fall korta underbara stunder med dig som jag av förklarliga skäl vill förlänga och utöka. Och ha mer av.
 
Söndag kväll: jag längar så jag håller på att bli tokig. Du kommer förbi imorgon bitti (om inget oförutsett händer). Du sade att du vill se mig i ögonen och prata lite. Hoppas vi kan göra mer än att prata... Vill ta av dig naken och känna din lena hud mot min. Vill krypa ner i sängen och kramas. Kyssa dig. Smeka dig. Känna dig inne i mig. Det är så skönt med dig. Abstinens är bara förnamnet. Hoppas vi kan ses mer i veckan. Det absolut värsta scenariot skulle vara att du säger att du inte vill träffa mig mer. Det bästa att du vill fortsätta och även utveckla. Hoppas jag kan sova inatt så jag är pigg när du kommer till mig. Längtar. Mindre än tolv timmar kvar.
 
© COPYRIGHT 2012 Lottasdagbok
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lottasdagbok.blogg.se

Livet & Kärleken

RSS 2.0