Ledsen

Plötsligt blev jag så ledsen. Tårarna bara rinner. Det spelar ingen roll vad som har sagts och gjorts innan. Jag struntar i det. Jag lägger det bakom mig. Jag fokuserar på min känsla. Jag vet vad jag vill. Jag vet vad jag känner. Jag älskar den här mannen och vill leva resten av mitt liv med honom. Jag bryr mig inte om hur det började, jag bryr mig bara om fortsättningen och framtiden. Jag kommer att minnas de goda stunderna och se fram emot de härliga som väntar för oss. Jag kommer inte hålla någonting emot honom. Kommer inte dra upp det förflutna, det som skett eller sagts. Jag kommer låta det vara. Det viktigaste är här och nu. Vad vi gör av det som vi har tillsammans. Vår gemensamma framtid. Vår kärlek.
 
© COPYRIGHT 2012 Lottasdagbok
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lottasdagbok.blogg.se

Livet & Kärleken

RSS 2.0