Den enda

Jag vill inte vara den andra kvinnan. Jag vill vara den enda. Den som han älskar och vill dela sitt liv med. Den han prioriterar som nummer ett, som betyder mest för honom. Som gör honom varm och lycklig inombords när han tänker på mig. Som får honom att skratta när jag är vid hans sida. Som får honom att njuta när jag rör honom. Som får honom att känna sig som den enda och bästa mannen i sitt och mitt liv när jag säger hur mycket jag älskar honom. Om du ändå vore här...
 
© COPYRIGHT 2012 Lottasdagbok
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.


Kommentarer
Satu//Me and My 5 Baby Dolls

Tusen tack för gratulationerna på min blogg, det värmer!! =)
Har du haft en bra jul?
Har det hänt något? :(
Kramar//Satu

2012-12-26 @ 23:39:09
URL: http://mybabydolls.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lottasdagbok.blogg.se

Livet & Kärleken

RSS 2.0