Waiting in vain

[Hämtat från youtube.com]
 
Om ödet får bestämma - Serendipity - är en söt och charmig film. Detta är en mycket vacker och vemodig låt från filmen. När du möter kärleken, den person du tror är rätt för dig, så ta chansen att bli lycklig. Låt inte rädsla eller osäkerhet göra att tillfället går dig förbi. Jag har mött mitt öde i den här mannen. Det känns i alla fall så. Jag hoppas att han tycker detsamma. Att vi är som gjorda för varandra och vågar ta steget. Att vi får en framtid tillsammans. Inget skulle göra mig mer lycklig. Om jag får bestämma. 
 
© COPYRIGHT 2012 Lottasdagbok
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lottasdagbok.blogg.se

Livet & Kärleken

RSS 2.0