17 månader

Idag är det 17 månader sedan vi blev tillsammans. Jag räknar den dagen som han kom hem till mig första gången och vi älskade. Innan dess hade vi flörtat och pratat några månader. Sakta ledde det fram till att vi inte kunde stå emot varandra längre. Det var som en magnetisk kraft drog oss mot varandra. Den kraften sitter fortfarande kvar. Passionen är, trots alla dalar, väntan, missförstånd, ledsamheter, tveksamheter och skilsmässoprocessen, stark och innerlig. Det är jag tacksam för. Jag har framkallat några foton från i somras som jag ska sätta i ramar och ge honom ikväll. Jag har också skrivit några rader. Vet inte om han ska få läsa dem, men jag vill, som alltid, sätta ord på det jag känner. Just nu känns det som om vår kärlek är stark. Att vi kommer övervinna alla de hinder som vi kommer att möta:
 
15 februari 2013
Det behövs inte en särskild dag för att jag ska säga hur mycket jag tycker om dig men det blir ett bra tillfälle.

Du är min stora kärlek. Den som jag har väntat på att få möta i alla år.
Ingen kan som du får mig att längta, känna och uppleva.
Min kropp är din, mitt hjärta är ditt, min glädje är din, min sorg är din.
Bär du mig så bär jag dig. Förhoppningvis kan vi bära varandra.
Jag hoppas på innerlig kärlek, sensuell passion, glädje och vänskap.
Många år framöver.
Jag längtar efter upplevelser tillsammans med dig.
Att gå med dig vid min sida genom livet.
Uppskatta varje dag, varje stund med dig.
Jag hoppas vi får många fina dagar tillsammans framöver.
Och att vi tar vara på den tid vi har och får tillsammans.
Älskar dig av hela mitt hjärta.
Du är så fin.
Jag tänker ofta på ditt leende och din blick. Längtar ofta efter dig.
Och när jag tänker på dig och hur du ibland tittar på mig och rör vid mig, känns det i hela kroppen.
Hjärtat blir stort och varmt.
Saknar dig när vi inte ses. Längtar att vara nära.
Tid med dig är den största gåva du kan ge mig.
Min kärlek är den största gåva jag kan ge dig.
Ditt leende får mig att smälta.
Din beröring gör hela min kropp mjuk och redo.
Dina kyssar skapar närhet. Och väcker min åtrå.
Din omfamning gör mig trygg.
Fantastiska du, vilken man du är.
Jag är glad över att jag har mött dig.
Du tillför mitt liv mycket; humor, starka känslor, roliga aktiviteter, drömmar om framtida upplevelser, fantastiskt sex, intimitet och närhet.
Längtar efter ett liv tillsammans med dig.
Att fortsätta mitt liv tillsammans med dig.
Älskar dig.
 
© COPYRIGHT 2013 Lottasdagbok
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lottasdagbok.blogg.se

Livet & Kärleken

RSS 2.0