4 dagar kvar

Jag saknar dig.
Varför kommer det hela tiden över mig en känsla av att du är på väg bort.
Är det bara min rädsla som talar?
Jag hoppas det.
För min önskan är att du och jag ska få chansen att leva tillsammans.
Jag längtar efter dig.
 
4 dagar kvar tills vi ska ses.
Både längtar och fasar.
Jag hoppas på ett positivt besked.
Men förbereder mig på det värsta.
Hoppas att du ser in i ditt hjärta och hittar mig.
Att det är mig du vill vara med.
Att det är mig du älskar.
Att det är mig du längtar efter och att dessa dagar ifrån varandra har varit lika jobbiga för dig som de har varit för mig.
Jag hoppas att det blir du och jag.
Vi två hör ihop.
Längtar.
 
 
[Källa: youtube.com]
 
© COPYRIGHT 2013 Lottasdagbok
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lottasdagbok.blogg.se

Livet & Kärleken

RSS 2.0