Svaret

Fick ett sms-svar från mannen nu vid 22.20:
"Hej! Klart att jag hjälper dig med det. Mår så där och jag tänker på dig... God natt söta du."
 
Jag svarade bara med ett "hjärta".
 
Nu tolkar jag det som att han kommer till mig på fredag. Det visar sig. Vet inte om han bara spelar nu. Det visar sig väl också. Någonstans känns det ändå bra att få ett svar, sex timmar senare. Och jag blir glad. Att han hör av sig. Vad är det med mig? Är det detta som kallas kärlek? Eller besatthet? Eller dålig självkänsla?
 
© COPYRIGHT 2013 Lottasdagbok
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lottasdagbok.blogg.se

Livet & Kärleken

RSS 2.0